Studiu de Caz: Rebranding Olimpia Travel

Construirea si consolidarea unei identitati de brand solide si compacte este esentiala, fie ca business-ul se afla la inceput de drum sau activeaza deja pe piata de un timp. Asa cum fiecare business se transforma odata cu etapele prin care trece, de-a lungul timpului un logo poate evolua.

Pentru Olimpia Travel schimbarea stilului vizual a marcat o schimbare de directie. Proiectul de rebranding a implicat si maiestria colegei noastre de la design, care a acceptat cu entuziasm provocarea de a realizea o noua grafica, mai actuala si mai atractiva, care sa reflecte intocmai noua pozitionare a clientului.

Noul logo Olimpia Travel a fost creat pornind de la un font lizibil, prietenos, ce adopta un stil similar scrisului de mana. Fontul este dispus inclinat, tocmai pentru a reda linia dinamica a companiei Olimpia Travel. Culorile logo-ului, magenta si albastru, sunt pastrate din vechiul logo, pentru asigurarea continuitatii.

3 Comentarii

  1. test

  2. test

  3. test

Lasa un comentariu