Branding Sao Thome
Sigla, elementrul central al identității Sao Thome a fost construită astfel încât specificul firmei
să fie accentuat de elementele vizuale care au o încărcătură rafinată și aparte.
În crearea siglei au fost folosite elemente concrete, evitându-se ideea de abstract pentru a face trimitere directă la un aspect esențial, și anume la faptul că atelierul confecționează produse din cacao 100% pură.
Logo-ul are un ton prietenos, utilizându-se un stil modern pentru a sublinia poziționarea premium a produselor Sao Thome. Am dorit încă de la început să transmitem faptul că produsele cu care operează atelierul sunt rafinate, high-end. Elementul grafic din siglă face referire în mod direct la ingredientul de bază al pralinelor: și anume boabele de cacao 100% naturale.
Font-ul cursiv din logo întărește sentimentul de produse artizanale rafinate, întocmai pentru a păstra identitatea Sao Thome într-un ton cât mai unitar.
În ceea ce privește cromatica, aceasta a fost aleasă pentru a se preta la specificul companiei, oferind o vizibilitate foarte bună siglei prin contrastul rezultat din alăturarea celor două culori.
De asemenea, verdele dispus în tușe de acuarelă conferă o notă de prospețime logo-ului, făcând referire și la prospețimea ingredientelor folosite.
Întreaga identitate vizuală Sao Thome subliniază ideea de bun-gust și rafinament, regăsită în produsele realizate de atelier.