Campanii Google Ads: ai nevoie de promovare online?

Campanii Google Ads: cum poti creste vizibilitatea unui business, traficul pe site si numarul de vanzari, cu ajutorul strategiilor de Pay-per-Click (PPC) pe retelele Google Display si Google Search. O strategie de marketing online nu poate fi completa fara aceste campanii. Afla cum integram campaniile Google Ads in  strategiile de promovare.

Campaniile Google Ads reprezinta unele dintre cele mai importante instrumente folosite in marketing-ul online, fiind esentiale pentru orice strategie personalizata care sa asigure succesul unei afaceri in mediul digital.

Prin campaniile Google Ads se va urmari intotdeauna obtinerea a doua tipuri de conversii:

  • Online (cresterea vizibilitatii in mediul online, cresterea traficului pe site)
  • Reale (cresterea vanzarilor, cresterea numarului de clienti, vizite in magazin)

Putem crea, gestiona si optimiza campanii Google Ads folosind strategii specifice fiecarui business. In functie de client, ne adaptam nevoilor sale si cream strategii Google Ads pentru a putea atinge scopul acestuia. Campaniile pot fi in scop:

  • Comercial

Prin scop comercial intelegem campanii de crestere a vanzarilor, de crestere a numarului de clienti, campanii de reduceri de pret si lichidari de stoc, dar si campanii de remarketing. Majoritatea campaniilor in scop comercial se realizeaza folosind Google Search.

Campaniile realizate pe Google Search sunt importante deoarece, in functie de cuvintele cheie alese, asigura pozitionarea unui brand pe prima pagina Google. Anunturile pot sa apara fie in primele 4 cautari din partea de sus, fie in ultimele 4 cautari din partea de jos a paginii.

Fata de optimizarea organica, de tip SEO, campaniile Google Ads iti vor aduce mai repede o pozitie in prima pagina a Google, singurul dezavantaj fiind ca aceasta pozitie se pierde odata ce se termina bugetul de promovare.

  • De imagine

Campaniile Google Ads de imagine sunt cele care urmaresc cresterea notorietatii si vizibilitatii brandului in mediul online. Campaniile de imagine sunt realizate utilizand ca instrument Google Display.

 

 Care sunt etapele pe care le implementam pentru crearea de campanii Google Ads?

 

Etape campanii Google Ads

 

1. Planificare si stabilirea strategiei

 

In acest stadiu analizam nevoile clientului si stabilim care sunt cele mai eficiente strategii pe care le putem folosi pentru a atinge scopul acestuia. Suntem foarte atenti la cele mai mici detalii si ne organizam astfel incat sa nu fie loc de greseli. Inca de la prima intalnire, ne asiguram ca nu pierdem timpul si resursele clientului, si stabilim strategii PPC potrivite pentru nisa afacerii sale.

 

2. Cercetare si creare de campanii Google Ads

 

In acest stadiu analizam strategia aleasa si facem cercetare pentru a putea crea campanii de promovare cat mai eficiente. Printre pasii pe care ii executam in aceasta etapa se numara:

  • Cercetarea de piata – stabilirea potentialilor competitori, publicul tinta si segmentarea audientei si zonele de targetare
  • Stabilirea unor cuvinte cheie potrivite si relevante pentru afacerea pe care vrem sa o promovam pe pagina de rezultate Google
  • Identificarea si gruparea anunturilor pe teme in functie de cuvintelele cheie
Pentru optimizarea campaniilor din punct de vedere al pozitionarii anunturilor, dar si din punct de vedere financiar, se vor crea intotdeauna anunturi relevante atat pentru cuvintele cheie targetate, cat si pentru pagina de destinatie vizata. Click To Tweet

Avand aceste informatii, putem stabili in ce stadiu se afla publicul tinta. Putem stabili daca acestia sunt online pentru a face cercetare de produse sau servicii sau sunt online pentru ca s-au decis pe ceea ce isi doresc. Stiind aceste lucruri, vom crea campanii specifice de promovare in reteaua Google Search si Google Display. Relevanta acestora trebuie sa fie maxima, costurile cat mai reduse, iar scopul clientului atins.

In proportie de 70-90% identificarea optiunilor de cumparare se face in mediul online, iar in majoritatea cazurilor decizia de cumparare se intampla tot in mediul online. Click To Tweet

 

3. Monitorizare si optimizare atenta

 

Stabilirea strategiei si crearea campaniilor sunt doar pasii de inceput. Adevarata magie a promovarii prin Google Ads consta in monitorizarea datelor si optimizarea performantelor intr-un interval de timp cat mai scurt, cu o frecventa crescuta, pentru a putea controla orice schimbare pozitiva sau negativa a performantelor campaniilor. Nu permitem sa existe loc de riscuri.

Incercam constant sa optimizam campaniile astfel incat performantele, rata de click si rata de conversie sa fie intr-o continua crestere. Odata ce campaniile sunt active de ceva timp, acestea tind sa stagneze la un anumit nivel.  Daca nu se produc schimbari de structura sau buget, vor ramane blocate acolo.

Scopul optimizarii si monitorizarii campaniilor este sa trecem peste aceasta stagnare si sa crestem performantele acestora si mai mult de atat. Prin optimizare incercam sa obtinem pozitii cat mai bune pentru anunturi, cu un bid cat mai scazut. Astfel vom avea un raport financiar optim pozitie anunt/ buget investit.

Exemplu: daca media ratei de click la nivel mondial este intre 2% si 8%, noi incercam sa o tinem constant peste 8%.

 

4. Analiza si creare de rapoarte campanii Google Ads

 

Promovarea prin Google Ads este un proces de lunga durata. Crearea rapoartelor de performanta si analiza detaliata a conturilor are un rol esential pentru succesul campaniilor Google Ads.

Acest pas este extrem de important pentru a asigura o viata cat mai lunga si activa pentru un cont de Google Ads. In acest stadiu vom implementa o analiza cu frecventa zilnica, saptamanala sau lunara.

Monitorizam buna functionare a contului si posibilitatile de optimizare a campaniilor (introducere cuvinte cheie noi, cuvinte cheie negative, relevanta cuvinte cheie, optimizare strategie de licitare etc.). Folosind aceste analize, revizuim strategia actuala si adaugam imbunatatiri. Astfel tinem pasul cu orice schimbare si putem lua deciziile corecte privind situatia contului.

Nu in ultimul rand, cream rapoarte lunare pentru a ne tine la curent toti clientii cu performantele conturilor, schimbarile acestora si posibile strategii noi pe care le putem implementa bazandu-ne pe datele obtinute de-a lungul timpului. Aceste rapoarte cuprind analiza traficului generat de campaniile Google Ads, numarul conversiilor obtinute in urma campaniilor si, la cererea clientului, o analiza complexa a conversiilor reale (vanzari/ notorietate). Clientii au dreptul sa stie cum se consuma banii pe care ii investesc, iar noi ne asiguram ca le oferim rezultate optime.

Astfel, procesul de promovare online prin Google Ads si strategii specifice Pay-per-Click este unul complex si unic pentru fiecare client. Incercam constant sa fim la curent cu orice schimbare in domeniu si orice informatie noua legata de universul Google Ads. In acest fel putem crea, optimiza si oferi clientilor un succes de 100% in promovarea online.

Ai nevoie de o strategie personalizata pentru promovarea afacerii tale in mediul online? Contacteaza-ne acum!

6 Comentarii

  1. Hello dear friend, I would like to offer placement of your link (or links) on different platforms of the internet such as: forums, blogs, comments and much more. . .

    Increase your Visibility Boost Your Seo Rank – Get Organic Traffic From Google. Ranking in Google isn’t hard. All you need is a healthy number of backlinks from referring domains that have authority and trust in Google’s eyes.

    This Backlinks Service Benefits:

    1. Easily get Google rankings

    2. Get a lot of traffic from Google

    3. You can earn from the website in different ways

    4. Increase Domain Authority (DA)

    Quality guaranteed !

    PRICE – 20$

    WebSite – https://goo.su/ZUHZ

  2. zTGFHstV

  3. EPCbFIryR

  4. yZpgLmtQAE

  5. oCxNIlMRYBjfKWXu

  6. CWjMwuJFtTx

Lasa un comentariu